آریاناآریانا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آریانا فسقلی

تولدت مبارک

1392/5/1 13:38
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم تو همون هفته ٣٨ به دنیا اومدی یعنی همون فردای روز ی که رفتم دکتر قدم به این دنیا گذاشتی اون روز رفتیم با بابایی دکتر وبه دکترم خانم صابری عزیز گفتم که کمی درد دارم ولی زیاد نیست معاینه کرد وگفت دردهات شروع شده برو بیمارستان تا یه نوار قلب بگیریم من وبابایی هم خیلی سریع خودمونا به بیمارستان رسوندیم بعد از این که نوار قلب گرفته شد مشخص شد که هنوز وقت داریم پس به خونه برگشتیم ولی تا صبح درد داشتم ولی کم بود صبح به دکتر زنگ زدم وگفتم درد دارم اونم گفت خودتا سریع برسون بیمارستان منم میام  که من وبابایی و٢تا مادرجونا رفتیم بیمارستان ساعت ١٢ رسیدیم که بعد از اینکه کارای بیمارستان انجام شد وبعد از تزریق امپول فشار دردای مامان خیلی زیاد شد که مادر جون همش کمر مامان را ماساج می داد دستش درد نکنه تازه بابایی هم اومد وکلی روحیه داد به مامان وکمر مامان ماساج داد تا این که شما ساعت ٦.٤٠عصر روز ٥شنبه ١٣تیر به دنیا اومدی قند عسلم که خیلی خیلی هم کوچولو بودی مامان 2کیلو و400بودی مامان خیلی کوچولو .خیلی شیر بخور که مامان زود بزرگ وتپل مپل بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)