آریاناآریانا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آریانا فسقلی

2ماهگی

1392/6/13 22:42
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم بزرگ شدی واکسن 2ماهگیت را امروز زدی وای که چقدر گریه کردی مامان از ته دل جیغ میزدی وگریه می کردی که اشکاتم راه افتاد مامانی منم پاهات را گرفته بودم که تکون ندی 2تا واکسن داشتی رو 2تا پاهات زد تو هم همین طور گریه می کردی بابایی اومد ونازت کرد وسرتو گرفت نازت کرد واسه بابایی لب میزاشتی تا این که اروم شدی بعد بغلت کردم نازت کردم تو هم ناز می کردی اومدیم خونه خوب بودی خوابیدی تا این که ساعت 3 ازگریه بیدار شدی وجیغاگذاشتی پاهات خیلی درد می کرد تکونشون نمیدادی منو بابایی هم پاهات را بستیم که تکون ندی اذیت بشی ولی تا می پریدی بالا پاهات تکون می خوردو گریه می کردی دل مامانا ریش کردی قطره هم بهت دادیم تا یکم اروم شدی بابایی هم رفته عروسی دختر عمش من وتو نرفتیم چون دختر نازم تب داشتی مامان انشاالله که زود خوب بشی دخترکوچولو مامان عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
12 مهر 92 15:33
خاله مایل نیستید ما را لینک کنید .؟
مامانی روژینا
10 آذر 92 15:52
بابا خواهر اریانا الان 5ماهشه نمیخوای یه پست تازه بزاری عجب تنبلی هستی به فکر این خاله که از راه دور منتظر دیدن عکسای این وروجکه باش لا اقل دلم براش تنگ شده از طرف من ببوسش